۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
بازدید:۹۰
هواداران نساجی جو شگفت انگیزی در دیدار مقابل پرسپولیس به وجود آوردند.
کد خبر : ۸۴۹۳۶

عملکرد موفق نساجی مازندران در سه دیدار متوالی مقابل سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن که توانست یک تساوی و دو پیروزی متوالی به دست بیاورد، هواداران قائم‌شهری را امیدوارتر از همیشه به بقا در لیگ برتر کرد و آنها ساعت‌ها قبل از شروع بازی روز گذشته برابر پرسپولیس، ظرفیت استادیوم شهید وطنی را تکمیل نموده و جو زیبایی ساختند.


هواداران نساجی مازندران که هفته گذشته با سه پرواز اختصاصی از ساری به اصفهان رفتند و تیم محبوب خود را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن حمایت کردند و نقش مهمی در آن برتری خارج از خانه داشتند، دیروز هم با تشویق و پشتیبانی فوق‌العاده از تیم‌شان به دنبال گرفتن امتیاز از پرسپولیس بودند و در کنار آن هم شکل زیبایی به استادیوم دادند.

تماشاگران نساجی قبل از سوت آغاز و در حین بازی بارها با دودهای پرشمار قرمز رنگ، نمای زیبایی به استادیوم شهید وطنی دادند و جوی مشابه با مسابقات سری آ ایتالیا را به وجود آوردند که جلب توجه زیادی می‌کرد.

استفاده از دودهای رنگی در فوتبال ایران جا افتاده، اما شکل ساخت و مهندسی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر طوری بوده که استفاده از این دودهای رنگی به سمت زمین رفته و تصاویر زیبایی را به ثبت رسانده است.

عکس دیدنی از جو باورنکردنی ورزشگاه وطنی در بازی پرسپولیس/ قائمشهر میلان شد

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها